Bel ons op
Nicolas
(32) 472/91.46.14
Charles
(32) 472/45.94.24
Contacteer
FAQ
Vind de antwoorden op al uw vragen over onze dozen
Een werknemer lijdt aan voedselintoleranties, is het mogelijk de box aan te passen?
In geval van voedselintolerantie raden wij u aan contact met ons op te nemen, zodat de samenstelling van de box voor de betrokken persoon kan worden aangepast.
Kan ik specifiek te weten komen wat er in een box zit?
Om de exacte samenstelling van één of meerdere boxes te kennen, aarzel niet om contact met ons op te nemen via het email adres info@arsene-bel.be
Is het mogelijk om een assortiment zonder alcohol te bestellen?
Natuurlijk hebt u de mogelijkheid om de bieren en wijnen te vervangen door alcoholvrije Belgische ambachtelijke dranken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen om onze verschillende mogelijkheden zonder alcohol te ontdekken.
Hoe worden de producten in de box geselecteerd?
Wij selecteren onze producten op basis van hun smaak, hun smakelijke kwaliteiten en de smaakcombinaties die kunnen worden bereikt. De tweede stap is na te gaan of zij in overeenstemming zijn met ons handvest.
Kan ik een persoonlijk briefje in de box doen?
U kunt ons natuurlijk ook een briefje voor uw werknemers sturen dat in de boxes Indien de leveringstermijn kort is, is het van belang dat de nota zo spoedig mogelijk aan ons wordt toegezonden om de gewenste termijnen te kunnen halen.
Kan ik het assortiment voor mijn werknemers zelf samenstellen?
Wij bieden u de mogelijkheid om assortimenten samen te stellen volgens uw specifieke wensen. Wij kunnen u adviseren over hoe u een assortiment producten kunt samenstellen dat aan uw behoeften voldoet.
Hoe lang duurt het voordat de producten in de box op smaak zijn?
Over het algemeen zijn al onze producten buiten de koelkast minimaal 3 maanden houdbaar. Afhankelijk van de voorraad kunnen sommige producten echter uitzonderlijk korter houdbaar zijn. Als u er zeker van wilt zijn dat de producten in uw dozen een bijzonder lange houdbaarheidsdatum hebben, kunt u ons dat laten weten bij uw bestelling.
Kunnen de producten buiten de koelkast worden bewaard?
Al onze producten kunnen buiten de koelkast bewaard worden.
Hoe worden de boxes geleverd?
Wij kunnen de boxes op uw kantoor leveren (één adres) of individueel aan elke werknemer. In geval van afzonderlijke leveringen, verzorgen wij de levering rechtstreeks of met een vertrouwde partner. Voor individuele leveringen werken wij samen met Bpost.
Wat gebeurt er als de ontvanger afwezig is wanneer de box wordt geleverd?
In dat geval wordt een briefje in de brievenbus gedaan en is de bus beschikbaar in het dichtstbijzijnde Bpost-kantoor.
Een werknemer heeft zijn box nog steeds niet ontvangen, wat moet ik doen?
Als een werknemer u vertelt dat hij of zij de box niet heeft ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat wij kunnen nagaan waarom de doos niet is afgeleverd.
Kan ik boxes laten leveren aan werknemers in Europa? En buiten Europa?
Natuurlijk kunnen wij boxes leveren in Europa of zelfs wereldwijd, mits de bezorgkosten worden aangepast. Aangezien de leveringstermijnen van land tot land verschillen, raden wij u aan dit rechtstreeks met ons te bespreken, zodat wij een paar extra leveringsdagen kunnen inplannen.
Een product in een box is beschadigd of ontbreekt, wat moet ik doen?
Als u een probleem hebt met een product, raden wij u aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij de meest geschikte oplossing voor het probleem kunnen vinden.
Wat zijn de verschillende betalingswijzen?
Via onze website kunt u rechtstreeks betalen met uw gebruikelijke krediet- of debetkaart. U zult dan de factuur ontvangen volgens de informatie die u ons heeft gegeven. Als u contact met ons opneemt voor een specifieke bestelling, hebt u de mogelijkheid om per bankoverschrijving te betalen.
Zijn de verschillende betaalmethoden veilig?
Alle betaalmethoden zijn veilig. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u op dit punt meer informatie wenst.